torsdag 26 mars 2015

Bok, kurser och resor = dreamlife

Sååå mycket spännande som händer nu. Raw FIKA-kokbok bland annat och massa kurser på G! Jag ska bara lära mig att ta det lite lugnt ibland - den där stressen gör sig påmind på kroppen och så ligger jag däckad i sängen och tittar på serier en hel dag. Det är viktigt att ta hand om sig själv på andra sätt än bara maten. 

För någon dag sen njöt jag av dessa otroligt smarriga mjuka lakritsmunkarna med chokladfrosting. Alltså raw! Men de smakade faktiskt som mjuuuka munkar. Ikväll är det föreläsning med FourSigmaFoods på STHLM RAW - Allt om supersvamparna Reishi och Chaga. Jag uppdaterar er i helgen om det och ett grymt recept. 

Drömlivet alltså, snart där! Fler resor inbokade också, om 2 veckor är jag på en riktig drömresa - Istanbul! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar