söndag 30 november 2014

Solstrålar i pillerform

Nästa gång lovar jag att det kommer ett recept! 

Men hörrni, glöm inte D-vitamin nu.. det är mörkt ute och inga solstrålar når oss. D-vitamin är min nummer #1 tips för att överleva vintern utan sjukdom och tråk. 
Det är omöjligt att få tillräckligt med D-vitamin från solen under vintermånaderna tyvärr och de flesta av oss lider av D-vitaminbrist inom någon månad.  Istället för att äta massa berikad mat så tar jag hellre ett kosttillskott jag kan lita på är bra.

De senaste åren har jag ätit D-vitamin varje vinter och inte varit sjuk alls, inte ens snuvig och mycket piggare än vanligt.  Denna höst har jag glömt bort det mellan alla projekt så får köra ett starkare start med början idag, för nu har jag både vart snuvig och misärig med allt jobb mellan sömntimmarna! Immunförsvaret blir starkare och så blir man allmänt gladare och ingen höstdepression med de här vitaminerna - det är win/win på det! Förutom det så är de också bra för hud & hår & skelett, förbättrar upptaget av alla andra vitaminer, reglerar hormonbalansen och mycket mer. LIVSNÖDVÄNDIGT, ja. 

Mitt tips är Innate Responses starka D-vitamin

Holistics D-vitamin är många också nöjda med. 

Sun on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar