måndag 4 juni 2012

Grön detoxdag imorgon och Goddess Boost!

Imorgon har jag detoxdag med mina föräldrar. En dag med bara gröna smoothies och vatten.  Det ska bli intressant att se vad de känner och tycker även om det bara är under en enda dag. Undrar om de klarar av att låta bli kaffet? Fortsättning följer. Håll tummarna för att de tycker om de;)

Så vill jag tipsa om Earthsprouts sköna Goddess Boost!
6-8 Juli, en galet härlig kollision av närvaro, njutning, passion, skratt och sensualitet ger oss möjlighet att öppna den skattkammare full av djup kvinnlig kraft som vi bär. Vi tar hjälp av sanslöst sinnlig dans (frigörande dans, Mystical Dance), tokigt livgivande mat (Raw Food och rena råvaror), kreativt skapande ochyoga/meditation för att stråla i vår fulla potential.
Joina! jag skulle gärna dra dit om jag inte hade fullt upp här på ön.


Spännande!
/Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar