lördag 14 januari 2012

Raw köttbullar

Jag, Maria, har haft fullt upp med jobb och studier, så jag har inte kunnat skriva på bloggen på länge. En annan sak är också att vi har full mörkertid här i norr nu, vilket innebär att det är omöjligt att ta fina matbilder i dagsljus. Därför delar jag idag med mig av en länk till ett recept jag testade för längesen - raw "köttbullar", helt underbara! Själv serverade jag dem med zucchini-pasta, á la Lady och Lufsens kärleksmåltid. Raw BBQ "Meat Balls".



3 kommentarer:

  1. Det receptet måste jag prova!
    Det finns ett litet pris till er här http://ilovefruktsallad.wordpress.com/2012/01/18/nagon-gillar-ilovefruktsallad/ =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad underbart!!! Tack fina du! :)

      Radera
  2. Mmm, det ser bra ut. Själv testade jag på ett recept med nötbullar (http://maggie.papper.fi/2011/12/17/recept-pa-notbullar/) som blev riktigt bra. Dessa ser dock godare ut, så jag ska ta och testa bara jag får flash att fungera igen.

    SvaraRadera